GRATIS FRAGT TIL PAKKESHOP FRA 499,-FREMRAGENDE TRUSTSCORE 4,8 HURTIG LEVERING 1-3 HVERDAGE RETURRET 30 DAGE

Returnering:
Hvis du ønsker, at returnere dit køb, har du 30 dages returret.
Det gælder fra den dag pakken leveres i pakkeshop, på privat adresse eller på erhvervs adresse.
Det er for købers regning, når pakken returneres og du er velkommen til, at købe en returlabel til 49kr. på vores hjemmeside.
Fragten refunderes ikke, når du sender en pakke retur.
Det er kundens ansvar, at pakken levereres på vores adresse og ikke i en pakkeshop. Vi kan ikke lave en refundering, hvis pakken er leveret på en forkert adresse. 

Disse varer kan IKKE returneres eller ombyttes:
- Alle spiselige produkter
- Produkter mod lopper/flåter
- 2. sortering
- Demo produkter 

Varens stand, når du sender den retur:
Varen skal altid være i samme stand, som da du modtog den!
Dvs. ingen madrester, snavs, lugt af røg, misfarvninger, beskidte anmærkninger fra poter, hundehår, bidemærker eller generelt tydelige tegn på brug af produktet.

Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens stand, og i visse tilfælde kan det betyde, at vi ikke refunderer hele dit beløb. 

Som kunde har du ansvaret for din vare, når den sendes retur til os.
Du skal pakke varen forsvarligt ind og den skal leveres i den stand som du modtog den. Er der opstået en skade under transport, får du ikke refunderet dit køb.

Tilbagebetaling af dit køb:
Vi refunderer betalingen på din returpakke (undtagen fragtomkostninger), senest 7 hverdage efter, at vi har modtaget din pakke. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis du ønsker, at lave en reklamation, ser vi gerne, at skriver en mail til os på kontakt@hundeskyen.dk og giver en beskrivelse samt flere tydelige billeder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet (hvis den er på lager/stadig lagerføres), pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.

Ved reklamation bedes du:
- Fremsende kopi af kvittering / ordrebekræftelse på mail
- Fremsende tydelige billeder af produktet på mail
- Fremsende en beskrivelse af din reklamation på mail

TILBAGE TIL TOPPEN